söndag, april 24, 2022

Raka kanter och en fällning

I helgen har jag kantskurit vår gräsmatta. Raka kanter, snyggt och prydligt. Det är inte plättlätt men roligt för det blir sån skillnad och så är det lite träning också. 
Det blev en hemmahelg, har pratat med mamma morgon och kväll, resten har jag: vilat, läst, mediterat och druckit kaffe i solen. Har medvetet försökt ha så lite intryck som möjligt för att låta hjärnan vila.
Jo, flaggstången! Den är fälld i väntan på målning och ny lina. Jag beskådade fällningen på håll, mycket bra gjort av mig som annars gärna har ett finger med i spelet överallt. Jag övar mig, minsann.





2 kommentarer:

  1. Kantskära gräsmattan, det har vi aldrig gjort! Men det är fint när det görs!
    Vilken skön helg du haft. Jag badade på Norra i fredags ☺️

    SvaraRadera
  2. Måste bara testa. Blogger verkar ha gjort om kommentarfunktionen

    SvaraRadera