torsdag, maj 03, 2018

Torsdagskallt

Jag fryser och fryser denna gråkalla torsdag och är irriterad för att jag inte kan koppla in mobilen i bilen via vad-det-nu-heter. Har suttit i bilen 45 minuter och det känns som det är grekiska jag läser när jag sitter med instruktionsboken. Har gett mig för idag, inte för evigt, oh no, bara just för idag.
Överhettad hjärna kallas det också för. Det går i 180 på jobbet och jag är splittrad. Det tog två dagar .... one more to go, sen får jag andas ut igen och väl brottas med mobil och bilkoppling .....
Igår kväll tränade jag core, tänkte att det var bra för ömma muskler. Jag tänker så mycket. En stilla promenad hade nog varit bättre med facit i hand. Ikväll blir det stilla. Stilla i soffan. Tyst och stilla radhus, tänt lite ljus och lyssnar på Melody Gardot. Over and out!

2 kommentarer: