onsdag, maj 23, 2018

Onsdagspepp

Om en liten strax ska jag skjutsa Lilla N till dagis. Han har bytt avdelning och så klart ska mormor se var han huserar på dagarna. Det lilla livet. Jag var hos Lilla N en sväng i går kväll också, det är svårt att låta bli. Då skulle han brottas, leka på rummet och badas. Badandet fick moster fixa, Lilla Systern kom förbi. Sen gick vi hem och då var vi bajskorvar. Hans favvisord för tillfället. Nåja. Det går över.
Sen väntar medarbetarsamtal, mötesrace och jag ska sluta tidigare för vår samfällighet har årsstämma. Jag ska vara mötessekreterare, handla fika och fixa kaffe. 
Sen lär den här dagen vara slut. Onsdagsrace. 

4 kommentarer:

  1. Klart mormor måste kolla in nya dagiset!

    SvaraRadera
  2. Det är ju inte säkert att det går över, jag gillar fortfarande att säga bajskorv … ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Det så klart! Men du brukar ju inte ropa det efter folk. Väl??? 😃😘

      Radera