onsdag, november 14, 2018

Dränerad

Att jobbet ska flytta, avveckling av ett bolag och allmänt rörigt på jobbet dränerar mig. Efter en arbetsdag känner jag mig gråtfärdig av trötthet och jag vill bara hem till tyst och lugnt. I måndags kväll övade jag med kören, igår träffade jag Hjärtat och ikväll kurar jag i radhuset med tända ljus, te och en gosig katt. Tanken var att åka och simma efter jobbet men kroppen och knoppen sa ”nej”. Så jag åkte hem.
I morgon väntar en duvning med bindvävsmassage, det gör ont men gör gott. 


4 kommentarer:

  1. Bindvävsmassagen - varför gör du den, nu igen? Tänker mest på om det är för en speciell åkomma eller om det allmänt är bra? Kanske något för mig?

    Vi tar en dag i taget, Cina, alltid <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gör den för att försöka lindra värken och stelheten i kroppen. Har ständig värk mer eller mindre som jag tycker blir mer hanterlig med denna massage. Spänningar släpper. Massagen gör ont där man är stel och låst men gör gott. Efteråt!
      Ja. En dag i taget är det som gäller. ❤️

      Radera