måndag, november 01, 2021

Skruttmåndag

Idag är det minsann måndag på riktigt. Jag sov som en kratta, hittade inte mitt passagekort till jobbet och eftersom jag letade mig fördärvad efter det kom jag iväg sent till jobbet. Cykeldatorn hakade upp sig, ingen big deal egentligen men så den förbenade huvudvärken som gör att en kort stubin just nu är en obefintlig stubin. Rakt på tändhatten när det tjorvar till sig.
När jag väl kom fram till jobbet visade det sig att jag var en vecka ”fel”, jag stressade till saker som ska hända nästa måndag. 
Man kan lugnt påstå att denna vecka startade sisådär.
Som grädde på det sura moset har jag behövt hoppa över ridningen ikväll p g a värk och det gjorde mig inte på bättre humör.
November. Ska det va’ så här, va? 
Nya tag i morgon. Over and out.

1 kommentar:

  1. Hoppas du sover ordentligt i natt och morgondagen blir en bättre dag🥰

    SvaraRadera