tisdag, oktober 28, 2008

Det är höst!

Det är verkligen höst! Idag har varit en sån där höstdag som jag just nu tycker om, det blir aldrig riktigt ljust och regnet har smattrat mot rutan. Katten och jag har legat i soffan hela dagen, tv.n har stått på men jag har inte orkat titta. Jag har influensan! Min älskade särbo var däckad förra veckan och i söndags kväll blev jag knockad. Helt plötsligt bara, men det är väl så det går till. Barnen har fått gå till sin pappa och jag hoppas de inte blir sjuka, det är ju handbollscup på gång. Vi "borde" ta oss ut till vår älskade ö, särbon och jag i helgen men det lär inte bli av om inte mirakel händer. Båten vill upp och ha vintertäcke på, huset behöver tittas till. Tills det blir dags njuter jag av sommarbilder och minns allt kul vi hade i somras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar