fredag, april 12, 2013

Fredag, ljuva dag

Fredag. Inga baklås. So far. När jag kom hem från jobbet igår möttes jag av en nyskurad, nysopad och fin veranda. Vafalls?????? Största Systern, blixtinkallad för att supporta sjuk lillasyster, gav sin mamma en fin present och gjorde fint både utomhus och inomhus. Hur glad blir man inte då på en skala!? Himla glad kan meddelas! 
Idag är jag också glad för att det är fredag och en tjejhelg is coming up! Tjejsnack, fniss och prat står på agendan, det är jag säker på! Nu hoppas jag bara SJ sköter sig och levererar väninna som utlovat vid 19-tiden ikväll så ska det här bli en bra helg. Det är jag säker på!

3 kommentarer:

  1. Låter jättebra! Ha en fin helg! :)

    SvaraRadera
  2. Hon är ju för snäll:) Hjärtevärmande!
    Ha en riktigt skön helg nu, det förtjänar du! Kram!

    SvaraRadera
  3. Fint hade hon gjort fina dottern och mysigt var det att träffa mamman. Tack och kram för en mysig helg. Fina skorna meddelas att vara sköna också. Kramen

    SvaraRadera