söndag, april 07, 2013

Det är ett bröllopsår!!!!!!!!

Jag har alltid undrat hur det ska kännas när kidsen flyttar hemifrån, gifter sig, eventuellt skaffar barn...... Flytta hemifrån har vi övat på två gånger. Nu vet jag även hur det känns när en av dem berättar att de ska gifta sig: Man blir glad, det blir man! Ända in i hjärteroten och man önskar dem all lycka i hela världen! Fast det har jag ju gjort hela tiden och alltid så den lilla detaljen, intet nytt.
Det här sköna juvelerna, Största Systern och Sambon har bjudit in till bröllop! Ett höstbröllop stundar och planer smids. Inbjudan sitter på min kylskåpsdörr och värmer ett mamma-hjärta varje dag!!!!! Största Systern har bjudit med sin mamma på klänningsprovning.......... mamman har garderat sig med pappersnäsdukar........ !!!!!!


De unga tu ute i vida världen. Här på stranden vid Santa Monica Pier, Kalifornien. 
Sitter på kylskåpet och påminner oss varje dag om stundande trevlighet. 

7 kommentarer:

  1. Agneta: JA!!!! Jätteroligt!!!!

    SvaraRadera
  2. Så roligt! Det var jättekul när vi kollade runt klänning till Äldsta! Grattis till er alla!

    SvaraRadera
  3. Ezter: Mmmm, klänningsyra råder........ fast lugnt ändå. Kidsen hälsar!

    SvaraRadera
  4. Så roligt, Cina. Det är ju bara drygt ett år sedan jag var där. Det är underbart härligt att se sin dotters lycka.

    Är man dessutom nöjd med den blivande svärsonen är lyckan ännu större...:-)

    SvaraRadera
  5. Åh så roligt med bröllop!!!
    Hoppas att det ordnar sig med ersättningen från FK.. Fy så arg man blir!
    Kram!!!

    SvaraRadera