måndag, november 11, 2013

Dagarna går i alla fall fort………….

Den här blogginnehaverskan jobbar heltid. Svårt att tro det då jag går ifrån jobbet emellanåt för att övervara läkarbesök med Lilla Systern, för att prata med en egen "överlevnadshandledare" och för att vara med på möten på Store Brors skola. Det är inplanerade möten med BUP, HAB, LSS-handläggare, Försäkringskassan, CSN coming up och så ringer Lilla Syster som spärrat sitt bankkort, banken måste ringas. Så ringer hon igen för internetet har tagit slut i mobilen efter åtta dagar vadihelafridenharhonladdatned? och Tele2 ska ringas. Kvällen är räddad. Också.
Jorå´så att………..  händer väl att jag funderar på att åka tillbaka till Cypern för ett halvår eller så.
Man är evigt tacksam för att ha de bästa kollegorna i världen som har ett tålamod av guld för den här logistikchefens virrvarr emellanåt……. eller jag menar, det tillstånd som råder i radhuset mest hela tiden. Någonstans inbillar jag mig längtar jag tills det lugnar ner sig. Faktiskt gör jag det!

Garanterat mötesfritt………… 

3 kommentarer:

  1. Så klart. Det kommer att lugna ned sig. Heja Cina!

    SvaraRadera
  2. Låter lite mycket just nu! Kan bara bli bättre!!! Ett dopp där vore inte fel!

    SvaraRadera
  3. Jo, jag vet. Dessa möten som aldrig tar slut. Jag har också tur med mina kollegor, ingen som säger något. Och inte vet jag, men jag tror att man har blivit så van med allt att om/när det blir lugnt - då skulle man nog bli helt stirrig?

    SvaraRadera