söndag, mars 16, 2014

Söndag

Rapport från radhuset:
Store Bror har utökat sin praktik till tre dagar i veckan.
Idag debuterar han i A-laget i sin klubb.
Lilla Syster är inskriven på Barnkliniken och ska utredas ytterligare angående den evinnerliga värken.
Jag har utökat träningsdosen med två långpass i veckan. I grupp. I "gå-fort-som-tusan-spåret". In alles med zumban nu tre träningspass i veckan.
Har fått en inbjudan att föreläsa på en informationsträff för Anhöriga till missbrukare. I egenskap av att jag levt som medberoende och själv gått en sådan kurs. Jag samlar mod!
Tröttheten är fortfarande förlamande stundtals. Har varit och tagit prover, väntar på svar.
Den godaste suvlakin jag ätit utanför Grekland åt jag i Gnesta i går. Vyer vidgas.
I rabatten har krokusar kommit upp.
Det har snöat i natt men solen skiner. Det är läge för en långprommis.

4 kommentarer:

  1. Hurra hurra hurra och ta det nu lugnt! Det mesta ordnar sig och blir till det det ska.
    Fundera på varför någon vill att just du ska föreläsa och stärk dig med det.
    Fin promenad och stund igår, såg jag :-)
    Varm kram
    Markattan

    SvaraRadera
  2. Markattan: Åh fina du! "lugnt" är ordet nu! Blir glad när du lämnar ett avtryck!

    SvaraRadera
  3. Nu har jag läst i kapp efter vår storstadshelg. Vilka härliga bilder från er utflykt!
    Hoppas det blir nån rätsida på lilltjejens höftont!
    Allt annat verkar riktigt bra nu! Njut!!!!

    SvaraRadera