tisdag, april 08, 2014

Mitt i vardagen

Det går som tåget. Life.
Jobbade i söndags och igår startade veckan som vanligt.
Store Bror och laget förlorade matchen i lördags och på nu på lördag är det revansch hemma. Då kommer andra hejarklacken, la familia som finns i den här staden för att heja och hålla tummarna.
Ungen fick skjuts hem mitt i natten av en kompis så jag behövde inte gå upp men jag vaknade ju när han kom hem. Ville ju veta allt. Och då var inte han den babbligaste killen världen skådat…….
Helgens ryckiga nattsömn känns i hela kroppen. Trött. Är förnamnet.
I kväll vankas det årsstämma i föreningen. Det har jobbats en hel del för det med och ska bli skönt när det är över. 
Kanske, kanske håller det här vansinniga tempot på att lugna ner sig?
Jobbar för det.
Nästa vecka hägrar påsklov även för mamman, i alla fall i två dagar.
En weekendresa är bokad, Lilla Systern, Hjärtat och mamman ska ut på äventyr. Man längtar!

2 kommentarer:

  1. Hrm, när babbligaste ungen kommer hem, då vill du sova. När så den mindre pratglada dyker upp, DÅ måste du tvunget prata! Du skulle tagit chansen med Lilla Syster ;)
    Hihi :)
    Ha en trevlig resa! Jag överväger stort att stanna hemma denna helgen. Trots att det är årets mest efterlängtade. Varför, ja det ser du hos mig...

    SvaraRadera
  2. Lite äventyr behövs nu och då :-) Sköt om dig

    SvaraRadera