måndag, oktober 27, 2014

Måndag it is

Kanske var det lite trixigt att masa sig upp precis idag när Hjärtat kan ligga kvar i sängen eftersom han har semester. Det har inte jag förrän på torsdag och dit är det just nu väääääldigt långt. Tycker jag.
Men med ett fullspäckat schema dröjer det väl inte särskilt länge innan det är precis torsdag. Jag längtar.
Annars då?
Jo. Måndag. Är ju som det är men alldeles om en strax ska jag susa till jobbet i en nytvättad bil. Bara en sån sak kan ju liva upp vilken sketen oktobermåndag som helst.


1 kommentar:

  1. Samma här, Maken ligger kvar. Men han jobbar em, så han slutar inte förrän halv 12 i natt. Då går jag hellre upp tidigt!
    Jag får köra en skitig bil, den ena är helt grön... Men inuti, fy vad det är trist när bilen är superskitig inuti! Det är båda våra :(
    (Varför städar jag dem inte då? Ja, det kan man undra!)
    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera