onsdag, december 20, 2023

Förkylt

Igår kväll hade vi Bästa Väninnan med särbo här på julgröt och skinkmacka. Nygriljerad skinka, mums! Vi hade trevligt och mysigt men jag tyckte det var lite kallt så jag tände massor med ljus. När de gått för kvällen pratade jag med syrran i telefon i över en timme och kände det skrapigt i halsen. Så kan det ju bli när man pratar länge.
Idag vaknade jag med värk ÖVERALLT och feber. Däckad. Försökte jobba ett litet slag, hemifrån så klart men med huvudet fullt med snor fick jag ge mig. Somnade och sov i tre timmar. Är fortfarande trött. Så kan man också ladda upp för julfirande …

4 kommentarer:

  1. Jag bara väntar… tre femtedelar av Yngstas har varit jättesjuka med magsjuka. B1 också när vi varit hos dem i helgen.
    Krya på dig! Några dagar kvar! Tack för julkortet 😍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod! O tack. 😊 oj, magsjuka. Vill man INTE ha.

      Radera
  2. Krya på dig. Jag har legat i 40 gr feber och hosta i tre dagar, men nu har jag bara lite feber och hosta kvar. God Jul fina Cina vila och hoppas att du blir frisk i tid!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du 🙏🏻 hoppas du också blir frisk och får en fin jul ❤️

      Radera