lördag, augusti 29, 2015

Lördagsplan

Idag ska jag försöka hålla mig lugn och fin hela dagen. Det är planen. Svärsonen ska firas och föräras ett presentkort på att umgås med svärmoren, moi, en timme eller två för att lära mig lite han kan om manuella inställningar på kameran….. Tyckte jag var en bra present!
Stora Systern är hemma över helgen och idag ska vi stråla samman på nämnda kalas. Store Bror har handbollscup och en eller annan match får vi försöka hinna se. Vi håller tummarna att den illa stukade foten håller….. han är tejpad, bandagerad och har ett specialskydd. Utrustad kille!
Kvällen är tänkt att avslutas i radhuset med alla kidsen och Hjärtat. Taccos är beställt.
Nu ska bara min lugn och fin-plan hålla. Det har i alla fall börjat bra och huvudvärken jag kände av i morse när jag vaknade håller sig i schack so far. Det tackar jag särskilt för!

1 kommentar:

  1. Låter som en himla bra plan och himla bra present! Håller tummarna för handbollskillen och önska lycka till!
    Ha en fantastisk lördag!

    SvaraRadera