fredag, mars 25, 2016

När kaffet smakar gott!

Jag anar äntligen en förbättring: kände svagt smaken på kaffet till frukost! Hurra! Blir glad över det lilla.
Igår blev jag också väldigt glad när det ringde på dörren och jag förärades en "krya-på-dig-bukett" av Största Systerns svärmor. Hon äger en blomsterbutik och jag hade ringt henne för att beställa blommor till en begravning. Hon kunde ju knappast undgå att höra att jag är skruttig så på hemvägen svängde hon helt enkelt förbi med blommor till mig. 
Kvällen avslutades med hämtmat från Chop Chop och en favoritfilm på tv: Allt eller inget, en brittisk film från 1997. Den handlar om några män som blir arbetslösa och bestämmer sig för att sätta upp en strippshow. Jag bara älskar den och har sett den flera gånger!



Favvisfilm! 


Favvisblommor!

4 kommentarer:

  1. Så kul att få blommor! Och skönt att du mår bättre :)

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk! Härligt att höra att du är på väg åt rätt håll!

    SvaraRadera
  3. Ezter: Fina var de!

    I will not ...: Verkligen!

    Spader Madame: Glad Påsk! Right ahead! :)

    SvaraRadera