onsdag, november 29, 2017

Onsdagsblues

Veckan går i sångens tecken. Igår var det konsert i Stockholm, Stora Systern tog ton i Joy of voice. Så vackert och häftigt! Jag lassade in Hjärtat och Bästa Mamman i Cina-bilen och så for vi i kolsvarta novemberkvällen till storstan. Och så for vi hem igen. Ja. Jag hade lust att ta med mig Stora Systern hem men jag får hålla mig tills i morgon kväll! 
Idag haver det jobbats i vanlig ordning och det är full fart så dagarna försvinner raskt! Morgon. Svosh. Så är det kväll. Jag ägnade kvällen åt presentinhandling. Två födelsedagar is coming up i helgen. Sen drabbades jag av en sväng sorgsenhet, inte vet jag av precis vad men saker och ting kommer väl ikapp. Nu väntar jag på ett avsnitt av Greys Anathomy och sen blir det nattinatti. Tant kommer somna ovaggad. 


Eric Ericsonhallen. Vacker lokal!



Kören in action!



Stora Systern och Bästa Mamman

1 kommentar:

  1. Låter riktigt mysigt!
    Här är det inte så kul, allt har ställts på ända och vi håller andan.

    SvaraRadera