måndag, november 25, 2019

Att reda sig

Jag jobbade idag. Fyra timmar (räckte till) och ska jobba halvtid i två veckor. Det var motigt att komma iväg och jag kom inte ihåg mitt lösenord till datorn (lyllo mig som jobbar på IT-avdelningen) men fick hjälp direkt. Sen satt jag där med 224 olästa mail, hur och vad gör man????
Huvudet är inte riktigt med. Än. En kollega kom in och gav mig en kram, många stack in huvudet och önskade mig välkommen tillbaka så efter en stund lättade trycket i bröstet i alla fall.
Jag hade matlåda med mig, åt lunch och sen åkte jag till badhuset. Simmade, bastade och åkte hem. Det var vad den här donnan förmådde idag. Bra jobbat säger jag till mig själv! En måndag dessutom!

2 kommentarer:

  1. Mycket bra jobbat tycker jag! Skönt med bra kolleger iallafall, som bryr sig. Tisdag idag, hoppas du kunnat beta av några mail, kanske till papperskorgen?

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat!! Jag längtar tills jag kommer dit, snart snart är jag där. Skönt med kollegor som bryr sig, och att detta med koder är bara en världslig ting - det fixar sig. Styrke kram Laila

    SvaraRadera