torsdag, januari 11, 2024

En annan plats

Asch. Det är något som skaver och jag kommer inte på vad.
Men en sak vet jag, jag tycker inte om att gå på kalas utan present. Och eftersom jag har avgått som projektledare i det här hushållet så är det det som kommer hända i kväll. Jag gillar det inte men överlever. Hjärtats son fyller år och ingen present är inhandlad. Det är INTE jag som ska stå där med skammen men hur gör man ens?
Jag tänker köpa en bukett tulpaner på vägen.
Jag har också börjat skriva ”från Cina” på presenter jag inhandlar, flipp eller flopp?
Ja. Det var väl dagens sanning från Häxan Surtant.
Over and out.

4 kommentarer:

  1. Jag vet inte hur man gör. Men jag tycker du är bra som gör det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Önskar grön skylt ”Övningskörning” på ryggen bara … men har den mentalt i huvudet 😊

      Radera
  2. Jag hade inte heller gillat att komma utan present. Men tulpaner är bra. Hoppas kalaset var trevligt. God kväll! Eval8

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kalaset blev trevligt. Och gott fika 😉

      Radera