torsdag, januari 04, 2024

Lunchträff

Denna vecka testar jag att handla on-line och ska hämta upp packade kassar i morgon på lunchen. Ny grej redan vecka 1. Kompisar har lovordat detta och jag har tröttnat på matkassarna vi haft länge nu. Vi får se.
Idag lunchade jag med en gammal kompis i stan, hon arbetar som präst och skulle klippa sig hos Lilla Systern innan ett dopsamtal i stan på eftermiddagen så vi passade på. God mat och trevligt prat, timmen gick fort. Promenerade med henne till salongen och Lilla Systern blev förvånad när även jag kom i släptåg, påbyltade för det var elva grader kallt. Solen sken och det är väldigt vackert, riktig vinter. Älskar’t!

1 kommentar:

  1. Yngsta onlinehandlar ofta. Själv har jag inte testat. Men jag har hämtat deras mat någon gång, det är riktigt smidigt.
    Hoppas du blir nöjd! Eval8

    SvaraRadera