tisdag, september 02, 2014

Flyttlasset har gått!

Dag två på nya jobbet. Det känns bra. Om jag än hunnit känna efter, det är mycket nytt att ta in. Svårast var att låta bli att sladda in på mitt gamla rum igår, det ligger precis innanför dörrarna. Fötterna gick nästan in dit av sig själva. Men jag ska längre in i korridoren från och med nu och har ägnat eftermiddagen åt att boa in mig. Sitta in nya stolen, justera datorskärmar, telefonen och var ska jag ha mina stenar, pryttlar och pinaler????
Det löser sig.
Som det mesta. Till slut.

4 kommentarer:

  1. Du är kvar på samma företag alltså? Hoppas det blir bra!

    SvaraRadera
  2. Då gäller det att du inte går i tankar, för vips sitter du i någon annans rum! Hoppas du kommer att trivas!

    SvaraRadera
  3. Du passar bra i det nya rummet, särskilt som ni färgkombinerar klädvalet. Gillar´t :-)

    SvaraRadera
  4. I will not…: Same, same! But different! Känslan är bra!

    Ezter: Tackar! Ska hålla fötterna i styr! ;)

    Anette: Tack! Haha! Ja, man kan tro att vi ringt varandra innan vi går till jobbet……..

    SvaraRadera