måndag, september 22, 2014

Spöregn och kalldusch

Premiären för Store Brors lag i Allsvenskan gick….. sådär. De fick storstryk och det var ingen muntergök som avhämtades vid Sporthallen i sen kvällstimme.
Det är tuffa tider, högre seriespel, snabbare tempo, svårare spel. Killarna var nervösa och allt låste sig.
Man fick peppa så gott det gick och det gick väl sådär……….. i alla fall igår. Det är bara att ta nya tag och jag hejar på! Man lär sig av allt!
Idag ösregnar det.
Har packat bagen för cirkelträning på lunchen och kör i kväll.
Har släppt in katten som gav uttrycket "som en dränkt katt" ett ansikte.
Känner muskler som jag inte visste fanns efter min fixa i trädgården-helg.
Det är måndag. En riktig höstmåndag och jag bara älskar det!

3 kommentarer:

  1. I sanning en höstmåndag. Jag hade tur som cyklade iväg i lagom mycket regn. Nu öser det ner.

    SvaraRadera
  2. Jag var tvungen att be Maken leta upp resultatet på text-tv igår! Ville ju veta bums :) Det blir bättre, första matchen är ju just första!
    Brr, för sådana här ruggiga dagar! Det är för tidigt! Minst en månad för tidigt!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera