lördag, november 21, 2015

En flygande matta har landat...........

Idag var jag med Hjärtats son och tittade på soffor - han har ju flyttat hemifrån. Kontentan av detta blev 0 soffor inhandlade till honom, en matta och två fina temuggar till mig. Efter det hade jag ångan upp och fixade en födelsedagspresent, i god tid dessutom, en vecka kvar. 
Jag kan med det konstatera att mitt köpstopp hävdes tillfälligt. Å andra sidan inhandlades mattan på rea och passar fantastiskt bra i mitt nya gästrum. Sen. När det är klart. Nu ligger mattan som en godisbit och bara väntar på att få rullas ut. Nöjd är jag! 

2 kommentarer:

  1. Det var en bra handling! Iallafall för dig ;)

    SvaraRadera
  2. Nöjd är bra! Och det är konstigt det där, aldrig hittar man så bra saker som när det är någon annan som ska handla...

    SvaraRadera