torsdag, juli 21, 2016

Solig torsdag

En ledig dag. Vaknade med ett ryck 10.15. Sen NÄR sov jag så länge, förutom med ett migränanfall? Somnade dessutom före 23 i går kväll så något är annorlunda. Känner jag mig utvilad? Nope. För övrigt har jag glömt bort känslan av utvilad. Eftersom jag lever med en ständig trötthet i varierande grad, så är mitt begrepp "utvilad" av annat slag: De morgnar jag vaknar och inte direkt tänker på när jag kan gå och lägga mig igen, det är att vakna "utvilad". När det går att hålla tröttheten stången.
Nu är jag i alla fall uppe och njuter av sol, värme och ett inoljat altangolv. Bra-saker!

2 kommentarer:

  1. Du har verkligen legat i, så sovmorgon var du värd!

    SvaraRadera
  2. Jag sover heller aldrig länge. Blir superstressad om jag gör det någon gång, till nio eller så... Tycker att hela dagen redan har gått, haha. Du behövde nog sova <3

    SvaraRadera