fredag, november 18, 2016

Fredagsmys. Finally!

Idag har jag skjutsat Lilla N till dagis, Största Systern till jobbet och övningskört med Lilla Systern till Västerås. Så jag kan säga: "Bilen går bra" och nya däcken likaså. Sen storhandlade jag, skötte om Store Bror som låg däckad i migrän och behövde sin ömma moders omsorg och så fick jag en akuttid hos en sjukgymnast. Bedövningen i skinkan haver släppt och det är aj, oj och aj igen. Nu fick jag pröva akupunktur och det känns lite lugnare igen. Förhoppningsvis kan jag sova i natt. Sen ska ett kök invigas. Inte mitt men Hjärtats. Här renoveras det på alla håll. Bubbel i glasen och brakmiddag på G. Fredagsmys! Finally!


Svart och vitt. Måste fråga om hans röda tråd! 


"Du måste fota diskhon". Ja, en ho är en ho .... Men nä. Ok. Vem ska premiärdiska???

2 kommentarer: