torsdag, november 17, 2016

När en röd tråd ändrar färd

Den röda tråden i radhuset har länge varit svart. Svarta möbler, svart fondvägg, svarta småprylar och så vidare. Med grått i olika nyanser. Nu är min svarta period över och svart är utbytt till vitt. Så håller vi tummarna att även humöret hänger med .... Nåväl. Igår kväll kände jag mig klar. Ska "bara" borra ett sladdhål i bakstycket på vita skänken där tvn står, tänker mig vilket år som helst, så att sladdarna tv-boxen inte syns och så! Är det färdigrenoverat på ett tag har jag lovat mig själv. Jag är nöjd. En skön känsla! 


Före. 

Efter. Förvisso kväller men ljusare ändå. 

4 kommentarer:

  1. Och fint blev det!

    Jag läste btw först: När en röd tråd ändrar färg - nästan bättre uttryckt :P

    SvaraRadera
  2. Det skulle varit färg .... :) men det får stå kvar. Tänker att det är ändringar på flera plan att få bort det där svarta! :)

    SvaraRadera