onsdag, november 23, 2016

Mittiveckanpanik. Tillfälligt.

Onsdag kväll. Veckan so far:
Lilla Systern har klarat teoriprovet till körkortet, hurra! 
Jag har tränat ett cirkelfyspass. Hurra!
Fått mer bedövning i baken mot onda höften. Egentligen hurra på den med men mest .... Aj.
Jag har börjat packa. Mest ångest på den. Alltid. Innan jag kommer igång.
Mitt pass har varit på villovägar i ca 30 minuter och då är trettio minuter väldigt långa. Det hade "hamnat" i LillaSysterns  handväska då hon trodde att det var hennes och ryckt det med sig när hon skulle göra teoriprovet. Det utrönte vi nyss över telefon när jag i vild panik undrade om hon sett mitt pass??? Hon stod på perrongen i Västerås och började skratta, jag skrattade så lagom här hemma i radhuset ......
Nåväl. Det är hittat och min puls är normal igen.
Hur hon kunde tro att det var hennes?? Jag orkar inte ens fråga ...
I övrigt har vi bestämt hur julen ska firas, med vem och var. Ibland är vi ute i god tid! 
Nu ska jag äta pepparkakor, dricka julmust och vänta på Grays. Over and out! 

1 kommentar:

  1. Hon tog väl första, bästa, säker att det var hennes som var mest lättåtkomligt😜 Grattis för teoriprovet!

    SvaraRadera