fredag, juli 21, 2017

Blingfredag

Igår kom sonen hem från Skåne ett par dagar i förtid och katten blev själaglad. Jo, jag blev också glad. Så klart! Syrrorna är kvar där nere till söndag sen blir det fullt hus här ett slag igen. Gilla på de! Det jag dock ogillar är att jag sover så dåligt. Svårt att somna, vaknar ideligen och när klockan ringer är jag helt slut. Har jag sovit?? Hjärtat påstår det, han säger att jag snarkar. Ptjf. Det gör jag inte alls! Kanske snörvlar jag lite i dvala. På sin höjd. Inte en endaste snark åstadkom jag under våra tre semesterveckor tillsammans så ....
För övrigt har jag "blingfredag" idag. För att fira att det just är fredag. Kan ju fira tillsammans med mina kollegor som går på semester idag. Sympatifira. (Och när de kommer tillbaka kan jag ju få vara den som säger "den som spar hen har" för då är det snart vecka 34 och då är det min tur igen). 
Men än så är det en fredag i juli.  Det ska jobbas, fikas, ätas en lunchlåda, gås till en sjukgymnast och åkas till ett Hjärta och dingla i hammocken i kväll. Tror banne mig jag ska öppna en flaska bubbel då. Hör inte det ihop med bling på något vis?? Har jag tur, skiner solen över alltihop!
Men något foto på mitt bling vill varken mobilen eller Blogger vara med om. Nähä. En gammal bild då?



1 kommentar:

  1. Jaså, härliga killen har åkt hem... får vara glad att ha träffat honom en gång och då fick jag ju den där goa kramen😍Idag är det gråare än grått och regnar. Rätt kyligt. Behöver gå på toa, men drar mig i det längsta. Låter som en fin fredag för dig! Här blir det väl bubbel i morgon då har vi bröllopsdag.

    SvaraRadera