söndag, februari 04, 2018

Helgmys

I fredags tog jag ledigt på eftermiddagen och umgicks med Lilla N. Store Bror med flickvän dök upp och vi hade en skön eftermiddag. Taco-kväll på det med Hjärrat, Största Systern och Lilla Systern dundrade in efter jobbet. Skönt häng i radhuset!
I går tog jag sovmorgon, tränade sen på gymet innan Hjärtat och jag for på kalas. En 23-åring skulle firas, hip, hurra! Mellomys på kvällen. Fast mys vet jag inte även om mina favoriter tog sig till final. Jag kanske börjar bli gammal, tycker det mest är spektakel .... 
Idag har Hjärtat och jag agerat räddningspatrull åt Lilla Systerns bil som blev instängd i ett garage i Västerås igår kväll. Hon glömde bort att hon ställt bilen i garaget och när hon kom på det var garaget stängt, bommat och låst. Häpp! Pojkvännen ryckte ut och hämtade hem det lilla livet igår kväll, bilen tog vi hem idag. Huvudpersonen själv är på andra äventyr!
Själv ska jag på hus-visnings-fika! Hjärtats systerdotter har flytta in i ett snygghus så vi måste ju inspektera det hela! En helg rullar på!




1 kommentar:

  1. Det låter som en finfin helg! Struligt med bilen bara😉. Kram

    SvaraRadera