söndag, oktober 28, 2018

Plötsligt händer det

Om det berodde på vintertiden eller inte låter jag vara osagt men jag sov till nio i morse. Då var klockan egentligen tio och jag hade sovit i nio timmar. I ett sträck. Ovanligt. Men skönt. Efter långfrukost gick jag, Stora och Lilla Systern och pojkvän en långpromenad i skogen, så skönt! Isande kallt men solsken och höstkrispig luft. Och äntligen! har jag plockat undan altanmöblerna och krattat löv på yttepyttetomten. Något att känna sig nöjd över! 

3 kommentarer:

  1. Vi har möblerna ute än... Det börjar bli dags! Hoppas du sovit gott inatt också!

    SvaraRadera
  2. Jag kör undanplockning vartannat år ungefär ... i år var det dags! :)

    SvaraRadera
  3. Wow !!! absolutely fantastic blog. I am very glad to have such useful information.

    ดูหนัง

    SvaraRadera