måndag, juni 29, 2020

The Queen of sovmorgon

I morse sov jag till tio. Låg och läste en stund innan jag tog tag i dagen. Frukost och sen ... storstädning. Hjärtats initiativ. Själv hade jag kanske valt att vänta tills Lilla Systern flyttat på onsdag men jag är inte den som är den. Vi har ac i huset så värmen bekommer inte förrän man går ut. Det är trots allt svalare idag, riktigt behagligt.
Efter städningen var vi värda en utflykt och åkte till ”hästfiket”, Strömsholm för en fika och promenad i finvädret. Deras bullar är riktigt goda och ett trevligt ställe. Kanske, kanske börjar jag gräva för ny rabatt senare. Mäjbi. Eller bok i solstolen. Alla dessa beslut!





1 kommentar:

  1. Storstäda... pust. Jag behöver faktiskt också städa, men det lär inte bli storstädning. Gott med bulle :)

    SvaraRadera