onsdag, juni 13, 2012

Mitt i ett äventyr!

Så har tant tagit sig "över stock och sten" och landat i LA med kidsen hos de andra kidsen. In alles fyra och en svärson. Ett helt gäng med andra ord. 
Men man njuter va!
Kramkalas! Ett stort ett utbröt på Los Angeles flygplats och så himla skönt att vara framme.
Ett tag, på Zurich flygplats, var det nära att mamman tyckte att spänningen blev lite FÖR stor när Store Bror blev föremål för en större säkerhetscheck och fördes bort av en vakt. 
"My son, my son...." var det enda jag fick fram 111 gånger och lugnades av en annan vakt. Gick väl så där. Med lugnandet. Man vill ju ha sina kids nära och inte på andra sidan ett svart skynke med vakter. Men de blev på bra humör av min förvirrade nuna och det är ju bra att man glädjer sina medmänniskor. Sonen kom ju tillbaka och resan fortsatte.
Man kan väl säga att vi är mitt i ett äventyr, !lite trötta av tidsomställningen men jag njuter. Njuter av varje sekund. Mitt äventyr som delar med mina barn. Man kan helt enkelt inte ha det bättre!



4 kommentarer:

  1. Ha det bara så himla bäst nu!!!!

    SvaraRadera
  2. Men så fort det där gick då!
    Skönt att du fick tillbaka sonen och att ni kom välbehållna fram. Nu är det bara att njuta och ha det riktigt bra!

    SvaraRadera
  3. Ha det så skönt och njuuuuut!

    SvaraRadera
  4. Härligt med äventyr! För övrigt är Carola bara bäst, så länge hon sträcker sig till sång och inte längre.

    SvaraRadera