söndag, juni 09, 2013

Bröllopsyr!


Igår vad jag på bröllop. Fina Spader Madame och Esset sa "JA" till varandra och ja, det brände till i tårkanalerna..... Bröllop är vackert, hoppfullt och och så ........... himla trevligt!
Och så träffades ett gäng bloggare in the real world! Ah! Att man kan få vänner for life genom bloggeriet vet jag ju egentligen redan, men att träffas så där, att få vara med och dela en så speciell händelse, ja, det var något visst med det!
Inte behövde jag vara nervös heller! Man tackar bloggen för vänner for life!
Kanske hade jag tänkt att det skulle vara svårt att veta vad man skulle prata om så där i direktsändning, det känns ju trots allt ganska tryggt bakom tangentbordet men ....... det var då rakt inget bekymmer! Bubbel, babbel, skratt och prat hela kvällen lång!
Fina Spaders söner sjöng och spelade. Blev man rörd? Ja. Det blev man!
Spader själv höll ett tal till sin man, Esset och grattis Esset en gång till! Du har nog Sveriges roligaste kvinna som fru!
Sen var det ju ett annat bröllop också på gång samtidigt. Och ja. Har väl närt en flock rojalister vid min barm förstod jag sen när jag kom hem och såg bilder på mina kids. De hade samlats hos Största Systern och följde prinsessvigseln framför tv.n.
Så man kan väl säga att vi övade oss ordentligt igår, inför Största Systern och blivande Svärsonens bröllop till hösten!
Alldeles strax går Cina-bilen tillbaka till radhuset. Man är nöjd och glad. Det är man!

Kidsen (bild tagen från Största Systern), laddade och följde prinsessvigseln. Man måste ju öva sig!

5 kommentarer:

  1. We did good! Och så måste vi ses fler gånger IRL, så vi hinner prata ordentligt :)

    Fina kids du har där!

    SvaraRadera
  2. TACK! Jag är så glad för att du kom, du fina Cina. Jag önskar dig och kidsen den finaste sommaren ever. KRAM!

    SvaraRadera
  3. Samtalsämnen saknades då inte. Vi hade nog kunnat bubbla hela kvällen. Vilken fin bild på barnen....:-)

    SvaraRadera
  4. Så fina ungdomar!
    Vad roligt att det snart vankas bröllop. Det är ju bland det trevligaste man kan gå på. Bara lycka :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt! De fina ungarna, de är för goa!

    SvaraRadera