måndag, juni 24, 2013

Mitt i bästa sommaren. Evver!

Äntligen är den här på riktigt. Bästa sommaren evver! Man kan säga att jag längtat, önskat och tänkt att någon gång kommer den. Och nu är den här!
Så där när det känns ett lugn inuti, ett lugn utanpå och man bara ...... är.
Kidsen mår bra, då mår mamman bra. Hjärtat finns på riktigt, då mår Cina bra! Man har då vett att njuta av stunderna........ det har man lärt sig. Apselut.
Största Systern har nu strösslat radhuset fullt med flyttaomkringivärldensaker och ska nu välja ut vad som ska med till Cypern. Inte det lättaste och inte gjort i en handvändning.
I samma veva har det också börjats packa inför Spanien-trippen på fredag så man kan säga att radhuset i detta nu mest liknar en omexpedieringslokal. Eller nåt. Och så planeras det ju för ett bröllop. Det glömmer man inte bort. Det fixas och trixas, tänks och ändras.
Visst sa jag att det är bästa sommaren evver???????


Någon att hålla i handen..............

Pioner hos Bästa Mamman! 

Hjärtan. Överallt är det hjärtan...............

7 kommentarer:

  1. Åh, det är så HÄRLIGT att läsa!
    Hoppas det fortsätter så :)

    SvaraRadera
  2. I will....: Vad glad jag blir! Jag hoppas också att det håller i sig. Länge!

    SvaraRadera
  3. Underbart. Hoppas allt bli kanon och att du och hjärtat kommer och hälsar på när tid finns. Själv laddar jag för min vrålspännande kurs nösta vecka. Så härligt att höra att du får njuta av livet. Varma kramar

    SvaraRadera
  4. Underbart. Äntligen har vi våra räkmackeliv. Oj så mycket jag unnar dig det....:-)

    SvaraRadera
  5. Laila: Ja, det är verkligen underbart. Självklart hälsar vi på! Och kursen! Jättespännande ju!

    Cicki: JA! ÄNTLIGEN! Detsamma till dig! Tack fina Cicki!

    SvaraRadera