lördag, juni 15, 2013

Semester. Finally!!!!

Första semesterlördagen. Solen skiner. Det susar i skitstora trädet och kaffet smakar gott. När jag tänker på fyra veckors ledighet känns det som oceaner med tid och förutom trippen till Barcelona är inget inplanerat. Kanske ska ruttna trädgårdsbordet få nya plankor? MAYBE ska altandynorna fram, högst troligt faktiskt och ja, jag ska ta tag i det försummade radhuset en smula. Muntra upp det lite med färg på verandan och ja, törstiga verandagolvet ska få sig en strykning med olja. Lagomsaker i lagomfart.
Jag drar igång lite smått med att byta en klänning, köra en tvättmaskin och bara vara. Lagomstart. Jag gillar det!

2 kommentarer:

  1. Wiihoo!! Härligt med semester och soligt väder!!
    Jag har visserligen semester men solen skiner med sin frånvaro. Här är 14 grader och blåst och det ogillas å de grövsta!
    Dela med dig lite va? ;)
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter hur skönt som helst.

    Har du några bra böcker på lagring?

    SvaraRadera