måndag, juni 10, 2013

När allt blir upp och ner......

Det är inte den lättaste plätten att ha med mig att göra precis just nu. Att ha huvudet i ett rosa moln kräver sin omgivning....... Jag glömmer, drömmer och går mest runt och ler. Jo. Så klart jag sköter mitt jobb. Fattas bara annat. Men det där andra...... rutinerna har rubbats. Handlingsdag på söndag, tvättdag på tisdag, städdag på torsdag....... men, men, men....... Nä. Det gör jag sen. Just nu är jag bara lycklig och glad. Och va? Ska ungarna hit? Eller dit? Skulle jag? Skjutsa?!? Är tandkrämen slut? Va, va, va???  Det går ingen nöd på dem, det gör det inte, de himlar mest med ögonen och har sommarlov. Sommarlov. Himla länge är de lediga. Om någon frågar mig...........

Ett hjärta på en brygga. Ja. Man tar ju det som ett tecken.............

Fikapaus. För två. Lovely!


11 kommentarer:

  1. Jag är så glad för din skull. Huvudet i ett rosa moln... det är du så värd!!
    Kram fina du!

    SvaraRadera
  2. Carina: Tack!!!! Jag känner mig faktiskt lite värd det.... ;)!

    SvaraRadera
  3. Spader Madame: Ja, du vet ju! Det är bästa känslan!

    SvaraRadera
  4. Bra så!
    Häng i den där känslan!

    Markattan

    SvaraRadera
  5. Fortsätt så. Ungarna klarar sig själva.....:-)

    SvaraRadera
  6. Det är så roligt att läsa i din blogg hur bra du verkar må just nu. Det är ju så det ska vara.

    SvaraRadera
  7. Håller med Cicki, ungarna klarar sig själv! NJUT av nuet!

    SvaraRadera
  8. I alla fall den bästa av anledningar till att glömma saker och ting :)

    SvaraRadera
  9. Det säga att högt uppe i det blå = underbart. Hur ska det då vara bland rosa moln?
    Njut och ha det bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera