onsdag, juni 26, 2013

Guldstund

Tant duschar. Det finns en ny hållare för duschslangen så man slipper ha åtta armar när man tvättar håret och tvagar sig. Hjärtat har fixat! Bara så där i smyg utan att ha sagt något. Blir alldeles glad när jag upptäcker det. Livet ÄR fullt av guldstunder och jag antar att man lärt sig ett och annat när man blir glad över en duschhållare.........
Annars en regnig dag. Gör ingenting. Har varit hos frissan, en ny! Det tar ett tag att klippa in sig hos en, det gör det! Min "gamla" ska ha barn när som haver så där är det färdigklippt på ett tag. Nu ska det bara i lite färg också och så blir man ju som ny. Eller nåt...............


Det är bara regn hos mig........

Regnar mycket. Regnar mysigt!

3 kommentarer:

  1. Det har regnat hela dagen här också. Trött blir man! Vad gullig han är, Hjärtat :)

    SvaraRadera
  2. Jag är glad att någon skämmer bort dig. Du behöver få bli lite bortskämd. Jag ska krama och tacka Hjärtat när jag träffar honom för att han märker att du behöver det.

    SvaraRadera
  3. Hur får man headerbilden att nå över hela sidan?

    SvaraRadera