torsdag, februari 13, 2014

Att pusta ut

Veckans praktikdagar har gått vägen och idag kan jag pusta ut. Stress-nivån har varit något förhöjd och det känns i kroppen. Har tränat 2 dagar den här veckan och det hjälper. Zumba. Att hålla ordning på armar, ben och höfter i någotsånär takt kräver fokusering och det går inte att tänka på något annat. Himla skönt en stund. Idag kommer jag dock tänka på träningsvärk, kanske "Persian Zumba" var helt nytt för den här kroppen och ja, det känns både här och där.
Mottot för övrigt den här torsdagen är att mota begynnande migrän åt fanders, se stunden an och ikväll fortsätta se House of Cards på Netflix. Tror bestämt att Netflix är my new friend!

6 kommentarer:

  1. Netflix är perfekt för att mota migrän!

    SvaraRadera
  2. Och sen måste du se 'Orange is the new black' på Netflix. Lova det!

    SvaraRadera
  3. Spader Madame: Det funkade……

    I will…. Lilla systern ser det och säger samma…. jag lovar!

    Ezter: Lugnt it is….

    SvaraRadera
  4. Jag tror jag skulle gilla det där med Zumba. Om jag bara hade en kropp som ville fungera....:-)

    SvaraRadera
  5. Cicki: Du skulle älska Zumba! Det är jag övertygad om!

    SvaraRadera