söndag, november 30, 2014

Första advent

Projekt Fixa-till-advent pågår. Började igår. Idag är hela radhuset i kaos. Mitt i alltihop bokade jag tvättstugan och tvättade lakan, handdukar, dukar och ….. Bra så. Ända tills tvätten skulle hängas och jag upptäckte att både tumlare och torkskåp var trasigt och nästa tvättare var på ingång. Det var bara att bära tillbaka allting blött och Radhuset är därför även dekorerat med lakan och påslakan som hänger där det går att hänga något.
Jaja.
Det blir väl ordning någon gång. Det luktar i alla fall gott, det nya sköljmedlet…..
Lilla Systern har repat sig från magpajet och baka saffransskorpor som aldrig förr. Store Bror spelar handboll i Falun. Jag vimsar runt och vet inte vilken ände jag ska dra i först.
Över alltihop skiner solen.

2 kommentarer:

  1. Just ja, Sköljmedel! Det var det som skulle stått på handlelappen! S--t
    Ha en fin 1a advent :)

    SvaraRadera