tisdag, november 18, 2014

Ute är det mörkt och kallt

Har vaknat med en förkylning bakom pannbenet. Vafalls? Det passar inte så bra just nu. Som om en förkylning passar bra någongång. Lilla systern ligger däckad så jag har i alla fall någon att skylla på!
I går var det dags att ta ton igen. Kören. En konsert is coming up inom kort och igår satt stämmorna son en smäck. I alla fall fläckvis och precis då, när allt stämmer och musiken bara är, det är en skön känsla.
Sen åkte jag hem till Hjärtat som förärade mig våfflor och ett glas vin för att fira att jag var hemma igen. Någon hade saknat mig och det är ju skönt att någon märker att man är borta!

3 kommentarer:

  1. Älskar headern! Krya på dig, en förkylning kommer aldrig lägligt, eller?

    SvaraRadera
  2. Ja, din header, skulle kommenterat när du bytt, men det föll bort! Den är härlig :) Glad att Hjärtat blev glad för att du var hemma igen!
    Hoppas förkylningen släpper taget fort!

    SvaraRadera
  3. Spader Madame: Tack! Näe, de gör ju inte det….

    Ezter: Tackar! Kidsen blev också glada skulle jag skrivit men det glömde jag bort……. ;)

    SvaraRadera