lördag, februari 11, 2017

Planering på hög nivå

Dagen har ägnats åt .... semesterplanering. Sommarens mc-tur. Till Kroatien. Hjärtats köksbord har varit belamrat med kartor, anteckningsblock, kaffe, papper och penna. Kan tyckas lite "off" i dessa digitala tider men vi är ju uppvuxna med analoga verktyg så det funkar bra. 
Ja. Jag vet. Jag har varit hemma en vecka men jag älskar att resa! Prio ett om någon frågar mig. Efter ett par timmar har nu vi huvudplanen klar och lägenhet i Zadar bokade jag i oktober ..... Sen tog vi paus, promenerade till handbollshallen för att heja på Store Brors lag men det räckte inte riktigt, de förlorade med en boll. Men det beror INTE på fan-cluben!
Resten av kvällen ägnas åt god mat och Melodifestivalen. Som så många andra. 

2 kommentarer:

  1. Planering är bra och lättare att ha det på papper!

    SvaraRadera
  2. Och ett återbesök hos er?? En gång är ingen gång, två gånger tradition :)

    SvaraRadera