söndag, mars 18, 2018

Guldstunder

Igår kväll var mitt dreamteam samlat. Vi saknade bara Store Brors flickvän, så inalles nio vuxna och Lilla N satt till bords och åt, pratade och skrattade i timmar. Knasigt, bullrigt, roligt, allvarligt och alldeles underbart! Som jag älskar de här middagarna. Det blir ju inte så ofta så det gäller att passa på! Jag bytte plats ibland så jag kunde sitta nära och klappa på alla kidsen då och då. Tanka närhet. 
I morse vaknade jag vid åtta och tog en långpromenad innan frukost, lyssnade på P3-dokumentär och njöt av kyligt men soligt väder. Här motas vår-depp för allt jag orkar! Dagen för övrigt ska ägnas åt uppvaktning av 91-åring och sen vara hejarklack vid säsongens sista hemmamatch i handbollen. Skönsöndag!

1 kommentar:

  1. Härligt! Här är det tvärtom. Vinterdeppighet trycker på ju längre den hemska kylan varar. Går ju inte ens att se framåt.

    SvaraRadera