tisdag, juni 25, 2019

När man behöver påfyllning

Har jobbat i Nyköping idag och åkte egen bil dit. Orkar inte med att åka buss för tillfället. Ljud, folk, varmt. Valde istället tyst, ensam, ac. Arbetsmöte hela fm,  åt lunch i hamnen med kollegor, möten hela eftermiddagen till sent och när jag åkte hem svängde jag förbi mamma. 
Behövde tanka lite ”mamma-tid”. De hade varit och plockat jordgubbar så en hel skål med jordgubbar och mjölk blev det till kvällsmat. Sen satt hon och jag i uterummet och pratade ett par timmar och stärkt åkte jag sen hem till radhuset. Så skön avslutning på en omtumlande mötesdag. Två dagar kvar till semester.

1 kommentar:

  1. Vilken mumsig kvällsmat. Jag ska hämta en låda i affären idag, man fick beställa i söndags. B1 och B3 kommer så det går säkert åt några direkt😍
    Hoppas din nästsista arbetsdag flyter på!

    SvaraRadera