tisdag, maj 26, 2020

Tisdagssol

Det var tur solen sken idag. Det är lättare att bli på bra humör då. Vaknade 03.08 i natt p g a migrän och efter medicinintag var det svårt att somna om inom rimlig tid. Tog därför sovmorgon och började inte förrän kvart i nio, segare än segast. Efter första mötet tog jag en runda på tomten, efter andra mötet likaså och började faktiskt känna mig tillbaka till världen. Fler möten och sen Eftermiddagsfika som intogs i strålande sol med Stora Systern. Sen stängde jag in mig i matrummet igen och jobbade till 18 spik då jag kastade mig ut på tomten på nytt. . Hej sol, hej gräset, hej dammen, solstol och bästa boken. 
Hjärtat med söner meckar bil, jag läser och njuter. Njuter av att huvudvärken försvann och kvällens sista solstrålar som letar sig upp över uthuset. Försommarkväll. Ljuvligt!

1 kommentar:

  1. Jättefint väder idag! Själv var jag inte på topp, har bloggat om det. Men sol och värme och ett besök hos frissan är på pluskontot.

    SvaraRadera