onsdag, september 23, 2020

En lista



  1. Dagens bästa: Långlunch utomhus med simkompisen. Strålande sol och varmt.
  2. Dagens bedrift: cyklade till och från jobbet 1,6 mil och simmade 1000 meter på långlunchen. Hoppas mota värken med bra rörelser.
  3. Dagens fika: onsdagsmackan på jobbet.
  4. Dagens nöjd: min nya telefon. Älskar kameran i den. 
  5. Dagens missnöjd: det går fortfarande inte att svara på kommentarer från telefonen. Har väl inte med telefonen att göra utan Blogger. Skrutt!
  6. Dagens trista: min fina ljusblå prickiga sjal virvlade ur cykelkorgen på väg till jobbet. Hur ska jag ens klara mig utan ????? 

1 kommentar:

  1. Tur jag kan sköta bloggarna via telefonen. Har inte använt datorn på en månad. Den är helt kass, slö är bara förnamnet.
    Vilken mysig dag du haft och så duktig du är med både cykling och simning!

    SvaraRadera