måndag, september 21, 2020

En måndag

Sömnen inatt var usel. Vaknade mitt i natten av rygg- och höftont, det gick inte att ligga bekvämt på något sätt då det strålade ut i höger ben. Man hinner tänka många otäcka tankar där i mörkret vad det kan vara. Och om det alltid ska vara så här. Just nu går jag inte på någon behandling alls för höften men behöver nog ta tag i det. 
Jag har jobbat på ordentligt i trädgården hela helgen, så skönt att få det gjort. Klippt buskar, gräs, planterat och burit in alla sommarblommor i uterummet. Jag vet. Man kan få ont i ryggen för mindre .... men det är ju bra att röra sig. Också.
Så. Idag är jag trött och känner mig sliten, att inte sova är superjobbigt. 

1 kommentar:

  1. Det är säkert betalningen för att du varit flitig i trädgården. Hoppas det ger med sig snabbt!

    SvaraRadera