måndag, september 28, 2020

Sista veckan i september

September, min bästa månad, flyger snart sin kos. Det går fort när man har roligt ..... nu är det ju inte störtkul hela tiden men en njutbar månad. Mycket tack vare mina bad, både inom- och utomhus. I lördags fick jag med mig Stora Systern till morgondoppet och jor’å, Hon badade. Sen sov jag i stort sett hela lördagen. Vi grillade på kvällen, skulle se en film men jag ville bara sova. 
Igår var jag och Lilla Systern med Stora Systern i storstan och kom hem sent. Det kändes idag framåt tre-tiden på jobbet. Har sovit en stund sen jag kom hem, hann med ett litet psykbryt först p g a ingen mat när jag kom hem där Hjärtat satt o fikade i godan ro. Ja men ni hör ju! ”Uttröttad, hungrig kvinna löpte amok”. Nej, det gjorde jag verkligen inte fast det var nära men jag blev sur. Noll blodsocker. Han borde ju ha fattat .... nu har jag fått mat och ett tips på en sjukhusserie på Netflix så ......
Over and out! 

2 kommentarer:

  1. Tiden flyger iväg! Inte många septemberdag kvar. Vi får hoppas på en fin oktober också.
    Sov gott nu!

    SvaraRadera
  2. Hehe, du förstår stämningen hos oss när vi inte fick mat på tio timmar. Inte på topp, så att säga.

    SvaraRadera