onsdag, september 02, 2020

Förundran och trötthet

Den förlamande tröttheten gav vika för en vecka sen och jag har känt mig pigg, glad och alert sedan dess. Ovant men trevligt. Tills idag. Vaknade tung i knopp och kropp och fattade med ens. Gårdagen blev för mycket. Bad, stojigt  på jobbet, lunchpromenad, cykla till jobbet 1.6 mil tor, hämta paket på Ica, laga middag och så drog vi till Strängnäs för en lång kvällspromenad och fick ont i den himla skinkan/höften som spökat. Ungefär så. För mycket intryck för den här donnan. 
Så idag släpar jag mig iväg lite senare. Har suttit en stund vid dammen som jag gillar. Fiskarna är pigga och glada när de får frukost önskar jag kände likadant men plötsligt händer det. Igen.







Strängnäs by night.

1 kommentar:

  1. Inte konstigt du blev trött av alla de aktiviteterna! Vem hade inte blivit det?
    Jag är också så himla trött. Vi har varit i Sävsjö och köpt en bil. Körde fel på ditvägen så vi blev så sena... kom hem halv nio ikväll🥱😵

    SvaraRadera