tisdag, januari 03, 2023

Dag tre, 2023

Denna dag har solen visat sig och jag vände nosen mot ljuset och sa ”Hej”. Det finns hopp. Ljus.
Hämtade ut julklappen från jobbet, jag valde ett presentkort vårt stora köpcenter och skulle sen åka till vattengympan. Av det blev intet när det visade sig att jag glömt boka plats och det var fullt.
”Jag har visst bokat” hävdade jag bestämt och visade bokningen i appen.
”Det står den 10 januari”
”Eeeehh va”?
Se där ja. Ute i god tid för en gångs skull.
Jag åkte hem och somnade i soffan en stund med katten på magen. Det om något är avkoppling.

3 kommentarer:

  1. Suck. Visserligen går tiden fort, men jag är glad vi inte kommit så många dagar in på nya året än.
    Idag börjar badsäsongen. Fast det blåser och ösregnar. Jag har längtat så, dessa tre veckor så isfritt är lika med bad, sen får det vara som det vill med vädret.
    Kram Eval8

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk va, att du längtar efter bad nu. Minns när du inte gillade att bada i sjö, tur man kan ändra sig 🤩 ha en mysig stund!

      Radera
    2. Jag gillar det fortfarande inte. Måste ha skor. Men det duger i brist på annat. Snart är det dags. Regnet öser verkligen ner…

      Radera