måndag, januari 09, 2023

Påfyllning

Idag har jag fått påfyllning av Botox. Det gjordes en justering av dos och stickställen i pannan för att undvika att den ”ramlar ned” och 31 stick senare gick jag ut från mottagningen. Nu håller jag tummarna för att det även denna gång har bra effekt och jag har en ny tid inbokad i april.
Jag har även fyllt på må-bra-kontot genom att på hemvägen titta in och krama barnbarnen och prata med Lilla Syster i telefonen. Sedan blev det ett långt samtal med Stora Systern och nu kan jag sova gott.
Det har varit en turbulent dag på jobbet så kramarna och samtalen vägde upp detta med råge. Balans liksom.


Tulpaner. Fint i januari.

2 kommentarer:

  1. Inte vilka tulpaner som helst heller. Verkligen fina! Hoppas botoxen hjälper igen och att du sover gott i natt 😴 Eval8

    SvaraRadera