onsdag, februari 15, 2023

Plötsligt händer det



På alla hjärtans dag fick jag blommor. Det händer inte så ofta så jag blev väldigt glad.
Jag hade faktiskt inte ordnat något, har ju som sagt lagt ner den verksamheten men vi fick en trevlig kväll. God mat, kaffe och kubb och så blommor. 
Framförallt var det fint att ha blivit tänkt på. 
På väg hem tog jag svängen om badhuset för ett vattengympapass som satt fint efter ett hårt ridpass i måndags kväll. Idag har jag träningsvärk de luxe men det är ju ett bevis på att man gjort något.

Idag har jag även haft ”årets viktigaste” samtal enligt expertisen, lönesamtalet.
Jag hade förberett mig och det var väl ett bra samtal. Sen återstår ju att se om det ger utdelning. Regionanställd. Inte så stora svängar där men man vet ju aldrig. Plötsligt händer det. Kanske. 

1 kommentar:

  1. Så fina blommor 😍 kubb, menar du mandelkubb? Mums, säger jag. Vår mesta husvagnsfika. Så gott.
    Hoppas lönesamtalet ger bra utdelning. Eval8

    SvaraRadera